lite av allt

Har precis kommit hem från jobbet. Fick en efterlängtad sovmorgon imorse med tanke på att jag jobbade kväll och det var verkligen behövligt! Dagen idag har varit riktigt bra. Inte gått på rutin riktigt lika mycket idag utan istället har vi gjort lite andra saker utöver det vanliga. B.la tränat positioner och förflyttningar. Jag var 'provkanin', alltså passient ;) Mycket roligt och lärorikt! Annars då?

Imorgon jobbar jag igen, dock bara 07-00-13-00. Skönt på en fredag och allt. Vad som händer efter det passet vet jag inte säkert ännu, men ska nog vara med min prins. Är sugen på en krogrunda, men får se om det blir av imorgon eller något framöver istället... Ska ta med mig hjärtat till en romantisk plast under helgen iallafall *hihi* ;) Suprice!

På valborg vet jag ännu inte säkert vad som händer. Det är ett stort utbud på marknaden så jag får se vad det blir ;) En sak är säker, det kommer bli en succé!

På tal om annat så har jag börjat sett serien Glee. Har inte riktigt kommit in i den ännu, men den verkar helt okej. Dock är OTH klart överlägset bäst, men det är värt ett försök åtminstonde.. ;)

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0