sammanfattning

Hej kära läsare! Som ni märkt har det blivit tomt av inlägg de senaste dagarna, och anledningen till detta är att jag har haft fullt annat då jag inte prioterar datorn i första hand. Tänkte summera helgen lite snäll som jag är!

Mycket har hänt sedan senast men inte när det gäller hur jag mår. Har fortfarande lika ont i halsen - men inget annat, peppar peppar!

I torsdags återgick jag som sagt till jobbet och det rullade på i vanlig ordning. Viktor kom till mig sedan på kvällen om jag inte minns fel.

I fredags jobbade jag igen. Sedan på kvällen var det kalas för mamma som fyllt år. Blev tacos till alla och det var ju som vanligt gott!

I lördags åkte vi till nedansjö på kalas på dagen. Denna gång var det kalas för Viktor så där var det familj + släkt på mammas sida på plats för att fira. Sedan på kvällen åkte vi vidare på nästa kalas i matfors. Denna gång hos Martin där vi blev bjuden på smörgåstårta. Sedan hann vi mer eller mindre bara komma hem sedan var det dags att sova.

Idag har vi varit på kalas i allsta för Viktor - men denna gång var det på Viktors släkt på pappas sida som kom och firade. Även där blev det tacos och det tackade man inte nej till.

Nu har jag nästan alldeles precis kommit hem. Så, för att summera helgen räcker det att säga ett ord: KALAS! ;) Har varit riktigt roligt!

Nu sitter pappa och V och kollar på tv. Roligt att pojkvännen och familjen verkar komma så bra överens och går ihop :) Skulle bli jobbigt annars.
Ska väl snart ta med mig min älskling och se på någon film eller dylikt.
Jobb som väntar imorgon igen, så nu är det bara att ladda om batterierna för en ny vecka med nya möjligheter!

Men först ska jag göra lite nytta. Jag ska skriva en liten utvärdering eller vad man ska kalla det, men det är fort gjort. Tur det!

P.s Hjärtat blev väldigt nöjd med mina presenter till honom. Jag måste vara världens bästa flickvän ;) Hihi! D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0