all i need is you

Puh, andas ut. Först nu kan jag varva ner och komma till ro. Har haft fullt upp hela dagen. Åkte till mamma och pappa redan vid nio imorse och sedan fortsatte jag vidare till syster så jag var där runt halv elva. Där avfärgade vi mitt hår två gånger och sedan färgade men resultatet blev inte vad vi hoppats på. Så det var bara att åka till stan och köpa en ny färgning och göra om. Sagt och gjort, vi åkte dit - inhandlade lite småsaker och hjärtats studentpresent. Sedan skjutsade jag hem syster och sedan åkte jag och hämta hjärtat som var i skönsmon, sedan for vi vidare på stan och handlade lite och sedan åkte vi hemåt. Nu har vi precis kommit in och har färgat mitt hår än en gång, och hoppas denna gång att det blir bättre. Ska snart dra oss mot sängen och se på någon film och sedan sova eftersom vi båda är helt slut.

Imorgon kommer bli en bra dag. Då tar min man studenten. Fick en smygtitt igår på hur han såg ut i kläderna och han såg ut som en dröm en varm sommardag :) Du är vacker hjärtat! Då blir det party on, och bara njuta av allt som dagen har att bjuda på. Love <3

Dock blir det inte så mycket i alkohol väg för mig med tanke på att jag jobbar dagen därpå. Hua! Men pengarna rullar in som dem ska, kompis det går bra nu ;)

Nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0