beautiful day

Blev sent igår, så vi har mer eller mindre nyss klivit upp och ätit frukost. Just nu står V och diskar medans jag sitter här och skriver detta inlägg för att sedan lyfta på rumpan in i duschen. Jobb står på schemat idag, 15-20 bara. Det blir fina pengar det med tanke på att det är röd dag idag ;)

När jag slutat ikväll ska jag ta en sväng förbi mamma och pappa. Mamma har köpt lite småsaker som jag ska få :) Snäll hon! Sedan ska jag hämta hit lite mer kläder och diverse saker tror jag.

Ungefär till veckan ska folk få börja komma hit iallafall ;) Dock är väl det mesta på plats redan men vi har ganska fullt upp denna vecka med tanke på studenten, skolavslutningar och det ena med det tredje så det kommer nog inte finnas tid just nu. Men om det kommer upp en lucka, så absolut!

Näe, nu ska man väl göra lite nytta. Hörs eventuellt ikväll.
Ha en bra måndag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0