ber om ursäkt...

...Att jag inte uppdaterat något under kvällen.
Trodde jag skulle ha tid och göra det, men insåg det när vi hit att jag hade fel.
Boendet är beräknat att vara klart tills imorgon,
så då ska vi inviga det och sova där för första gången ever! Helt crazy!
Får hoppas att man inte får hemlängtan nu till mamma och pappa nu när man äntligen flyttat, då blir det jobbigt ;) Just kidding!
Har iallafall tillgång till det mesta, och vattnet alldeles nedanför
- vilket innebär att det blir en hel del bad och kanske tillochmed nakenbad.. *ler* ;)
Vi får se helt enkelt, blir väl någon liten inflyttningsfest framöver :)
Kan inte fatta det än, det är helt sjukt
- att det verkligen händer, att jag och viktor ska bli sambos! PS I Love You <3

Hela kvällen har varit toppen. Har ätit mycket god mat [grillat för tredje gången på tre dagar] och umgåtts med trevligt folk - ska först nu avsluta kvällen och få lite skönhetssömn. Imorgon väntar ännu en spännande dag med mycket planer och möjligheter! Och då blir det grillat igen, EHEHE! Fjärde gången gilt ;) Mums!

Ska försöka slänga in nå bilder imorgon på stugan :)

Godnatt sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0