du tror att du vet men det gör du inte

Kvällen igår slutade med att jag åkte in till stan och bosatte mig hos Jona med grabbarna en timme eller två. Sedan skjutsade jag in dem till stan och for sedan hem till mig och sov.

Trött var jag imorse, inte så oväntat men klev upp och for på jobbet. 7.30-15.00 var dagens pass. Skönt att ha det överstökat och äntligen ha helg igen. Gud så skönt!

Har precis ätit hemmagjord pizza. Mums! Nu väntar vi på A och E och sedan ska vi spela lite kubb och badminton som det verkar. Och kanske, kanske att vi tar ett dopp ikväll... Det är verkligen väder för att göra det, så det är inte alldeles omöjligt. Det är och har verkligen varit underbart väder de senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0