jag behöver inget mer om jag har dig

Igår höll vi på röja undan lite här ute på gården och förberedde inför morgondagen [läs: idag] sedan grillade vi på kvällen och kvällen avslutade vi i stan tillsammans med Emma, Stefan, Simon, Alexander, Victor, Jens, Frida, Sabina och 2 random som jag inte vet vad dem hette. Det blev en lyckad kväll med brännboll och bad vid midnatt tillsammans med trevliga människor.

Idag ska vi städa upp här och göra det fint, eftersom att det är viktors student mottagning här idag. Så det kommer drygt 30 pers hit och ska fira. Innan det, blir det som jag sa - städ. Men också minst ett dopp i det blå ;) Håller på flyter bort här, man är ju gjord av socker ;) Söt som få!

Over and Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0