jag tar dig om jag vill ha dig

Du slösar din tid om du tror att jag bryr mig!

Godmorgon världen!
Blev sent igår igen, vilket innebär att jag inte kom upp ur sängen innan det var lunchtid, eller ska jag säga brunch? Hur som, pappa har kommit hem från jobbet nu eftersom han bara gick halvdag idag med tanke på att det är röd dag imorgon (eller något...) Inte så insatt, för jag ska jobba imorgon.
Frässten, det kanske är på fredag det är röd dag? EHEHE. Don't care.

Vad har denna dag att bjuda på då? Säg det! Ska ta en sväng på stan för att köpa lite småplock sedan ska jag och V eventuellt umgås med lite folk. Vi får se.

Ni kanske läste i tidigare inlägg om mig och min pojkvän.
Vi har flyttplaner som sagt och har haft det väldigt länge och nu, äntligen,
efter att ha kollat runt hur många gånger som helst och på hur många ställen som helst,
verkar det som vi äntligen har hittat rätt.
Ska kolla mer på detta ihelgen, förhoppningsvis gillar vi det och det går vägen.
Jag hoppas verkligen det blir bra.
Tänk att vi snart ska bli sambos ♥ Hihi! ^^ Kärlek kallas det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0